Moderator: Mod Squad
1 Peter 3:3-5 (New International Version)
3Your beauty should not come from outward adornment, such as braided hair and the wearing of gold jewelry and fine clothes. 4Instead, it should be that of your inner self, the unfading beauty of a gentle and quiet spirit, which is of great worth in God's sight. 5For this is the way the holy women of the past who put their hope in God used to make themselves beautiful. They were submissive to their own husbands,
2 Corinthians 5:1-9 (New Living Translation)
2 Corinthians 5
New Bodies
1 For we know that when this earthly tent we live in is taken down (that is, when we die and leave this earthly body), we will have a house in heaven, an eternal body made for us by God himself and not by human hands. 2 We grow weary in our present bodies, and we long to put on our heavenly bodies like new clothing. 3 For we will put on heavenly bodies; we will not be spirits without bodies.[a] 4 While we live in these earthly bodies, we groan and sigh, but it’s not that we want to die and get rid of these bodies that clothe us. Rather, we want to put on our new bodies so that these dying bodies will be swallowed up by life. 5 God himself has prepared us for this, and as a guarantee he has given us his Holy Spirit.
6 So we are always confident, even though we know that as long as we live in these bodies we are not at home with the Lord. 7 For we live by believing and not by seeing. 8 Yes, we are fully confident, and we would rather be away from these earthly bodies, for then we will be at home with the Lord. 9 So whether we are here in this body or away from this body, our goal is to please him.
Re: kleren van een vrouw
Postby danandbevsfarm op 1 apr 2010, 4:40 pm
Welkom putgodfirst, ik wil een experiment met u proberen te zetten wat ik post in het Nederlands. Als dit werkt, schrijf uw reactie in het Nederlands en ik zal deze omzetten naar het Engels voor me, OK?
5. Ja, je vrouw moet er aantrekkelijk voor u en anderen omdat ze die Jezus Christus aan alle mensen om haar heen. God is meer bezorgd over haar innerlijke schoonheid, omdat deze innerlijke schoonheid is wat gaat naar de hemel niet, de tent van de uiterlijke lichaam en kleding. Over make-up, geen zorgen over te maken, is het niet van de duivel, tenzij Ze gebruikt het om te kijken groteske, wat ik betwijfel ten zeerste.
2 Korintiërs 5:1-9 (New Living Translation)
2 Korintiërs 5
Nieuwe organen
1 Want wij weten dat wanneer deze aardse tent waarin we leven is down genomen (dat wil zeggen, wanneer wij dood zijn en laat u dit aardse lichaam), zullen we een huis in de hemel, een eeuwig lichaam voor ons gemaakt door God zelf en niet door de mens zijn handen. 2 Wij moe in onze huidige organen, en we lang op onze hemellichamen, zoals nieuwe kleding. 3 Want wij zullen op hemellichamen, we zullen geen geesten geen lichamen. [A] 4 Terwijl we leven in deze aardse lichamen, we kreunen en zuchten, maar het is niet dat we willen om te sterven en te ontdoen van deze organen die kleden te krijgen ons. Integendeel, we willen dus op onze nieuwe organen die deze stervende lichamen zullen worden opgeslokt door het leven. 5 God zelf heeft ons voorbereid voor dit, en als een garantie dat hij ons gegeven heeft zijn Heilige Geest.
6 Dus we zijn altijd zelfverzekerd, ook al weten we dat zolang we leven in deze organen hebben we niet thuis zijn met de Heer. 7 Want wij leven door te geloven en niet door het zien. 8 Ja, we zijn vol vertrouwen, en we zouden in plaats van weg te zijn van deze aardse lichamen, want dan zullen we thuis zijn met de Heer. 9 Dus of we hier in dit lichaam of uit de buurt van dit orgaan, ons doel is om te behagen hem.
Re: kleren van een vrouw
Postby danandbevsfarm op 1 apr 2010, 5:17 pm
Putgodfirst, ik was herlezen uw eerste post en zag ik iets dat ik gemist dat ik wil behandelen, dat kan belangrijk zijn om je vrouw. U zei dat u wilt dat ze speciale kleren te dragen in bed voor u en door u genoemde slipje en je vrouw zei dat ze afkomstig waren van de duivel, klopt dat? Ik weet dat je wil dat ze aantrekkelijk zijn voor u en ik kan dat begrijpen, maar als ze niet willen doen of denkt dat het slecht is, dan is haar niet duwen. Laat bed kleding komt tussen de twee van u, het is niet de moeite waard! Liefde voor haar de manier waarop ze is en accepteren wie ze is omdat je niet in staat zijn om haar te veranderen. Ze heeft te willen veranderen en het klinkt alsof ze niet wil om te veranderen wat ze draagt naar bed, oke?
Return to Every Man's Marriage
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest